Tot despre minunatul meu curaj

M-am gândit că poate ar fi cazul să-mi formez o oarecare cultură cinematografică, dacă tot nu mă-nghesui la alte forme de înălţare spirituală şi stau pe net ca dobitoaca în loc să citesc o carte bună. Bine, chiar şi pentru cultura cinematografică trebuie voinţă, se pare, pentru că prefer să mă uit la comedioare şi filme fantasy şi de aventuri, mai ales pentru copii. Mi-ar trebui un film buddy ca să-mi fie jenă şi să fiu atentă la film în loc să joc solitaire pe calc sau sudoku pe mobil.

Aşa. Şi cum tocmai citisem nu ştiu ce despre Las von Trier, mi-am zis să mă uit la un film de-al lui. Aş fi vrut ca filmul ăla să fie „Manderlay”, dar nu l-am găsit pe site-urile pe care obişnuiesc (netflix, bineînţeles, nu e încă available in my country). Aşa că am zis să văd dacă mă ţin nervii să văd „Antichrist”. Nu mă ţin – pe la minutul 70 a început cu alea grele şi eu am capitulat. Nu rabd eu încă juma’ de oră de din astea.

Şi atunci m-am gândit să mă uit la „Hoţii de biciclete”. Am ajuns aproape la minutul 12 şi nu mai pot: o să-i fure bicicleta! O SĂ-I FURE BICICLETA! Doamne, cum să pot suporta atâta tensiune?!

Încerc mâine dimineată să văd restul din „Antichrist” că poate trec efectele până seara. Dacă nu-mi iese, încerc când m-oi mărita (eufemism) ca să nu dorm singură după ce-l văd.

„Hoţii de biciclete” sunt convinsă c-o să-l pot vedea într-o zi şi fără să intru într-o relaţie de circumstanţă numai ca să nu dorm singură.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Tot despre minunatul meu curaj

  1. povestivieneze zice:

    noaaaa, eu voi ramane fara cultura cinematografica foreverandever. nu pot si pace. ma uit numa la din astea subtirele si hihiha, comedii nemtesti (le ador!) sau austriece (idem, da, sunt patrioata, ce sa fac). mbine, daca nu adorm pana la final, desigur. eu cel mai bine dorm la film 😀

    • doarleguma zice:

      Dă-mi și mie exemple de comedii nemțești și austriece care-ți plac, că eu până acum n-am prea întâlnit decât drame. Poate le găsesc cu subtitrare în engleză – și cu ocazia asta îmi măresc cultura cinematografică în timp ce hihiha. 😀 Win-win

      • povestivieneze zice:

        puey de exemplu tot ce face macho Til Schweiger, pe urma desene animate gen Lissi und der wilde Kaiser…

        • doarleguma zice:

          Cu Til Schweiger am văzut şi eu vreo două şi am început şi-al treilea, dar m-a apucat conştiinţa şi mi-am zis c-ar trebui să mă uit la ceva film serios. O să gugălesc Lissi und der wilde Kaiser. Îmi plac desenele. 😀 Mulţu.

  2. povestivieneze zice:

    la cererea publicului neposesor de cont wordpress va rugam sa adaugati un buton ceva de subscribe, mah stimata doamna, va rugam 😀

  3. Monica zice:

    ocazie cu care mi-am adus aminte că mi-am cumparat hotii de biciclete, la niste reduceri in Mexic. sa-l vad. dar parca vad ca ii fura bicicleta! am suferit mult la un film chinezesc (inspirat, poate, de Hotii de biciclete). un june care chiar depindea de bicicleta lui se trezeste fara ea. in tot orasul catralioane de biciclete si si-o gaseste, pana la urma! Era cu final fericit,macar!

    • doarleguma zice:

      Păi şi italianul din Hoţii de biciclete depindea de ea că tocmai îşi găsise serviciu la care criteriul departajant era bicicleta. 🙂 Deci ai văzut remake-ul chinez.

      Bine că mi-ai adus aminte să termin de văzut filmul acum că m-am mai liniştit şi pot îndura un thriller. 😀

Lasă un răspuns

