Oamenii continuă să mă enerveze

A.S. (nu ştiu dacă există ante scriptum, dar dacă nu exista până acum – ete): Chestia asta am scris-o acum nişte ore la lucru, dar nu m-a lăsat wordpress s-o public. Acum mi s-a dus zvâcul, dar dacă tot am scris-o şi dacă tot n-am mai scris demult… sper să mă lase s-o public.

 

Unii dintre ei ar trebui violați în fund cu o bară de fier în fiecare zi de câteva ori (sper ca asta să nu-mi aducă niște căutări ciudate pe blog). Cu câtă nevinovăție se minunează ei de chestii care se întâmplă în fiecare zi! Adică un alt departament a promis ceva și nu s-a ținut de cuvânt? Dar cum?! Așa ceva nu s-a mai pomenit în istoria frumoasei firme! O fabrică nouă are probleme de capacitate? Cine a mai pomenit așa ceva?! Păi o chestie de genul ăsta nu s-a mai întâmplat de data trecută când am avut o fabrică nouă! Un produs nou e plin de probleme? Vai, dar cum?!
 
Și mai sunt cei care, la fiecare mail care-i face pe ei să pară inteligenți și pe fază, pun managerul în copie. Uite, nenea managerul, eu am observat asta! Eu, dacă aș fi managerul lor, le-aș da avertisment dacă ar trimite mail-uri din astea înaine să discute problema cu persoana vizată și să vadă dacă nu cumva e deja în curs de rezolvare și fără mail-uri stupide de pâră. Dar eu nu sunt manager francez. Și sper să nici n-am angajați francezi. Și oricum n-o să ajung manager că, pe lângă faptul că nu cred că vreau, nici n-am stofă. Cel puțin nu-n firma asta unde nu mă mir ca o retardată de fiecare rateu și nu-mi pun managerul în copie la toate mail-urile insignifiante pe care le trimit.
 
Și totuși, oricât de minunat de inteligentă mă fac să par în postările astea indignate, în mod evident nu sunt de vreme ce nu mă pot adapta nicicum. Proful de drept din liceu spunea că-n armată trebuie să lași rațiunea și logica de-o parte și să execuți ordinele, oricum ar fi ele, altfel înnebunești. Așa mă simt aici. Dar nici nu-mi caut altceva de lucru. Sunt o dobitoacă.

 

 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Oamenii continuă să mă enerveze

  1. Monica zice:

    Ei, pe mine mă irita colega care, habar n- am de ce, (bine, în paranoia mea eu cred că ne consideră cretini) scria mailuri nu tocmai lungi pe care le încheia cu câte un paragraf aproape la fel de lung în care, pe liniuțe, făcea un rezumat. Ca să-i ghicesc mecanismul, la un asemenea mail am răspuns cu un text oarecum mai lung dar, tam tam, răsturnare de situație, început cu un rezumat (tot pe liniuțe, că nu-mi place să dau numere de ordine). A priceput ea ceva din moment ce a încetat, dar acum bolduiește cuvinte-cheie (nu știu pe ce criteriu le consideră cheie) Har Domnului, nu le are cu semnul exclamării. Azi am suferit un alt șoc: o jurnalistă de la Itar TASS (oare o știe pe Mașa?!) ne răspunde la o invitație adresându-ni-se cu ”colleghi” . Pariu 10 euro că a vrut să zică ”tovarăși!” ?

    • doarleguma zice:

      Hihi, tavarişci. 🙂

      Dar asta-i o idee minunată! Ar trebui să bolduiesc şi eu cuvinte total la întâmplare în postări. Şi dacă nu s-a gândit încă la semne de exclamare poţi să-i sugerezi tu. Şi de întrebare dacă simte nevoia să întrebe vreodată dar cum e posibil – la mine la lucru e la modă.

      • Monica zice:

        Se pun mai ales întrebări retorice, nu?

        de dimineață am găsit tot felul de mailuri panicate, cu !!!!! . de la șefa, Am ajuns să calmez oamenii că dacă avem o conferință peste o lună ne putem alerta și cu două/trei zile înainte. O să mă fac coach. E o nebunie cu coachingul ăsta!

  2. vio zice:

    da’ cu caps look nu scrie nimeni? io mor cînd primesc meiluri de-astea :>

  3. povestivieneze zice:

    boldurile (sic!) in postari se accepta. ii plac lu’ nea gogu. in mailuri insa sunt ze horror :D. mama mai scrie uneori cu caps cand imi lasa mesaje pe mess :lol:, dar na, nu prea le are ea cu netul.

Lasă un răspuns

