Pufuleți dulci

Da, există și era să dau în icter când am aflat. M-am dus eu ca o floricică (da’ mai grasă, deși nu așa de grasă ca acum) acum vreo doi ani și ceva la un magazin rusesc și am văzut pufuleți. Și am zis: „Ah, pufuleți! De mare angajament. Să-mi cumpăr deci!” Și mi-am cumpărat și am deschis punga și am mâncat. Și erau dulci, cu mult, mult zahăr. Era să mor. Pufuleții dulci sunt o ciudățenie a naturii. N-ar trebui să existe, eu nu știu ce s-au gândit rușii.

 

Oricum, nu despre asta e vorba aici. Îmi pare rău că n-am apucat să scriu postarea atunci când am făcut descoperirea că altul era titlul și într-o oarecare măsură și tonul, dar acum nu pot să mă prefac că numai ce s-a întâmplat. Adică aș putea, dar ar ieși fals și stupid. Așa că nu mă prefac.

 

Deci: Există pufuleți rusești cu Mașa și ursul! (ăsta ar fi fost titlul postării dacă o scriam acum o săptămână! Eh, ar fi fost cu totul altceva, nu?!) și mi-am cumpărat o pungă de la magazinul rusesc care chiar s-a deschis în zona mea! Și erau de două feluri: cu zahăr și cu lapte. Eu am luat cu lapte că m-am gîndit că doară-s mai umani. Și, da, cu lapte au un vag gust de pufarini, ceea ce e mult mai mâncabil. Dar tot nu pot mânca de una singură o pungă din aia enormă. Așa că, indiferent dacă voi goli punga mâncând pufuleții sau aruncându-i, voi păstra-o foreverandever că alți pufuleți rusești nu cred că mă mai țin nervii să cumpăr (și mai ales să mănânc).

 

Rămâne cum am stabilit: Mașa și cu ursul sunt niște minunați și merită orice sacrificiu (chiar și să mănânc niște pufuleți dulci).

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Pufuleți dulci

  1. blo zice:

    :)) mi se pare mie ca masa si ursul se transforma in obsesie :)) urmatoarele obiecte de colectie vor fi: o cana, un castron iar apoi chiar masa si ursul in varianta bibelou, numa’ bune de etalat in sufragerie pe televizor 😛

  2. doarleguma zice:

    Vai, deci va trebui să-mi cumpăr televizor! Dar ce nu fac eu pentru Maşa şi ursul…

    Eh, aici e cam greu să găseşti chestii cu ei, dar când mă duc în Rusia clar DVD-urile şi măcar un tricou vor fi pe lista de cumpărături. Mă întreb dacă va trebui să slăbesc exagerat de mult ca să încap intr-un tricou. Sper că au şi pentru copii obezi.

Lasă un răspuns

