Magnet de babettes

E vorba despre mine, bineînţeles. Cumva orice postare ajunge să fie despre mine. Se pare că sunt cea mai importantă persoană din viaţa mea şi nu pot să-mi iau gândul de la mine.

Oricum, ideea e că, dacă se întâmplă să urc într-un tramvai şi să găsesc un scaun liber, la staţia următoare se va uraca o babetă care va alege să stea în picioare lângă mine (dacă nu vor fi locuri libere – nu-s ele aşa nebune şi nici eu nu sufăr chiar aşa de mania persecuţiei). Nu contează că lângă mine nu e nici o bară de care să se ţină comfortabil şi trebuie să se ţină de scaun, ele vor veni lângă mine.

Ei bine, m-am săturat să le cedez locul babetelor fără instinct de conservare. Adică ce, dacă am eu mutră de fraieră înseamnă că trebuie să şi fiu?! Şi adresez pe această cale un mesaj universului şi babetelor din lumea întreagă (şi mai ales celor care nu înţeleg româna, fiind ele majoritare): Puţin realism şi puţin bun simţ, vă rog. Alegeţi să bateţi obrazul tinereilor de 20 de ani care stau jos, nu femeilor de 35 de ani!

Acuma serios, ce-i aşa de greu să te uiţi un pic în jur şi să alegi să te ţii de bara de la scaunul pe care stă un tinerel în loc să vii să te ţii de scaunul meu?! Asta e o ţară în care tinerii chiar obişnuiesc să cedeze locul bătrânilor aşa că nu poate să-ţi fie frică de teribilismul adolescentin, nu-i aşa, dragă babetă?! Şi de asemenea, aceasta e o ţară în care bărbaţii sunt rezonabil de curtenitori cu femeile aşa că de ce ţi se năzare pe locul meu şi nu pe locul unui bărbat?!

Astăzi nu i-am cedat locul unei babete. În schimb, tinerelul care stătea cu două scaune mai în faţă i-a cedat locul lui unei alte babete care a urcat la staţia de după cea folosită de babeta care m-a disperat pe mine. Şi asta pentru că a doua babetă s-a dus să se ţină de bara de lângă el în loc să vină să mă plictisescă pe mine.

Acestea fiind spuse (sau mai degrabă scrise), ţin să precizez că mama mea nu este o babetă. Mama mea este o doamnă de vârsta a doua şi jumătate, sau poate doar şi-un sfert. Şi sper că nimeni nu nutreşte faţă de ea sentimentele exprimate de mine mai sus. Oh well.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Magnet de babettes

  1. blo zice:

    :)) asa pateam si eu :))

    • doarleguma zice:

      Ai descoperit de ce? Că eu nu pricep ce-i în capul lor. Sper că eu voi fi o babetă mai orientată când va veni timpul meu. Dacă n-am noroc să mor înainte.

      • blo zice:

        in primul rand pentru ca nu aratam ca si cum as fi avut mai mult de 19-20 de ani. in al doilea rand, intotdeauna am avut fatza de fraiera, iar babetele simt asta mai ceva ca un caine dresat, bomba din chilotii talibanului :)))

  2. povestivieneze zice:

    mwaaahahhaha. eu tot imi pregatesc o replica de genu: da sa stiti ca nu mai am nici eu dooj de ani 😀 😀 :D. de cand am replica insa m-au ocolit hahaha

Lasă un răspuns

