Mărul este fruct!

Ţin să precizez pentru posteritate (şi pentru oamenii care mai ajung pe blogul meu întrebându-se dacă-i fruct sau legumă). 

 

Nu ştiu pe bune dacă asta-i o regulă, dar eu spun că dacă creşte-n pom e fruct. Şi cred că aşa e că nu-mi trece prin cap nici o legumă care să crească-n pom. Şi poamele-s fructe.

 

În aceleaşi tinereţi în care am aflat că roşia-i fruct (şi parcă şi ardeiul), am aflat şi că lubeniţa-i legumă. E o lume ciudată. Mă întreb care-s regulile ca să fii încadrat la fructe sau legume. Probabil că există, dar mi-e lene să gugălesc.

 

Părerea mea (intuitivă, că n-am gulălit) e că lubeniţa nu e doar înrudită cu dovleacul, ci şi cu castravetele. Dar chiar n-aş putea argumenta. E doar o intuiţie vagă.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

