Lubeniţă galbenă

Am mâncat eu azi după ani şi ani. Sunt foarte încântată de mine însămi.

E adevărat că nu mi se pare că lubeniţa galbenă are mari avantaje comeptitive faţă de lubeniţa roşie din punctul de vedere al gustului, dar are o distribuţie mai omenoasă a sâmburilor. Plus că în străinezia n-am văzut lubeniţă galbenă, deci clar trebuia să-mi cumpăr.

Bine, am cumpărat şi-o lubeniţă roşie (cu coajă verde, că în străinezia văd mai mult cu coajă tărcată) şi-un pepene. Ca să nu se simtă discriminaţi. Si apoi, mie îmi place foarte mult lubeniţa şi nu-mi ajungea una.

Multă vreme am avut dubii legate de lubeniţă vs lebeniţă, dar mi le-a vindecat cântecul de mai sus, care de altfel mi-a fixat şi etimologia, că până atunci nu ştiam dacă e de inspiraţie slavă sau maghiară.

Lubeniţa e atât de minunată! Şi iată că până la urmă am scris o versiune a odei pe care o pierdusem când ascultam Peter Nalitch.

Video | Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

