Mândrie și prejudecată

Am citit-o prima oară în gimnaziu, cred. Și înainte să termin prima pagină m-a uimit faptul că era o carte amuzantă. Adică pe bune amuzantă. Cred c-a fost prima carte amuzantă pe care am citit-o.

Și mi-a plăcut foarte mult de Elizabeth. Cartea a devenit cam plictisitoare când s-a dus în vacanță cu unchiul și mătușa ei (sau poate chiar înainte, când zicea ce nefericită era Jane), dar, ce să faci, nimic nu e perfect.

Acestea fiind spuse, am fost un pic surprinsă când am aflat de pasiunea pe care o avea restul lumii pentru Mr Darcy. Adică, seriously, păi se compara el cu Elizabeth?! El nu era amuzant!

Acum recitesc a țâșpea oară cartea și pentru prima oară nu mă mai deranjează deloc virajul spre romantism. Ba chiar nici Mr Darcy parcă nu mi-e chiar așa de indiferent (deși tot Elizabeth continuă să ruleze cel mai fin).

Uau! Poate că la frageda vârstă de 34 de ani dezvolt și eu creier de femeie normală. Mi s-o fi trăgând și de la Chanel numărul 5, cine știe.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Mândrie și prejudecată

  1. blo zice:

    Mr Darcy= Colin Firth => LOVE for ever!
    bine, inainte sa-l vad pe Colin Firth in rolul asta, nici eu nu eram inamorata de musiu Darcy.

    • doarleguma zice:

      Mie și acolo mi-a plăcut mai mult de Elizabeth (dar ai dreptate, aia-i cea mai bună versiune filmată a P&P). Nu înțelegeam de ce era Darcy tot timpul așa încruntat. Să mai și zâmbim, zic. Așa, ca Elizabeth. 😀

Lasă un răspuns

