Bip. Bip. Bip. F*******M*******P********. Scrisoare deschisă managerului meu

Tocmai am citit un mail de la managerul meu așa că postarea asta-i numai pentru mine să-mi mai revin cu nervii și să nu-i trimit lui mail cu din astea.

 

De ce dracu’ a trebuit să citesc eu mail-ul ăsta chiar acum, înainte să merg într-un weekend lung?! De dobitoacă.

 

Deci: F***-te-n gură de idiot obsedat de rapoate și cine te-a fătat! Ce p**** m*-tii îți trebuie nu știu ce analiza p**** la un raport stupid? Nu înțelegi că e doar o modalitate de a informa asupra problemelor pe care le-am avut, nu farmacie? Ce, te-a fătat m*-ta cercetător științific, dar ai ratat și ai ajuns la frumoasa firmă ca bottom level manager?! F***-ți morții m*-***!

 

Și mai ai și prostia incomensurabilă să scrii în mail “then drive adequate actions”. Când vreodată în firma asta s-au driven adequate actions? Ești prea prost să vezi ce ce întâmplă în jurul tău? Ce m*-** îți imaginezi că pot să drive eu? Să fac echipă cu femeia de serviciu și să rezolv toate problemele frumoasei firme, probleme pe care nici managerul managerului managerului tău nu pare a fi în stare să le rezolve?!

 

În plus, înțelegi diferența dintre o raportare lejeră (că tot e inutilă și nici Gizăs nu face ceva cu the f***ing root causes – apropo, sunt alergică la întrebarea what’s the root cause. Dacă aș fi luat un par și i-aș fi f***t în c*r pe toți managerii care m-au întrebat asta fără ca după aia să aibă interesul de a follow up and fix it acum, nu că ar fi umblat toți crăcănați, ar fi fost morți de prea mult s*x) și ownership of the matter? Cine a murit și m-a lăsat pe mine să rezolv toate problemele FF (frumoasei firme, nu Făt-Frumosului)? În plus, lucrez aici doar de vreo doi ani, dar am observat că e locul în care nu se întâmplă niciodată nimic. Tu ai îmbătrânit în FF, dar ești prea prost să fi remarcat inutilitatea zbaterii excesive?!

 

Și-n plus, FF nici nu are curiozitatea să angajeze oameni vag funcționali. Tu ai observat că, dacă-i întrebăm pe colegii noștri mai puțin vag estici care-i the root cause, ei nici nu înțeleg întrebarea? Ai observat chestia asta??? Sau nu, că oricum nici tu nu înțelegi prea bine ce se întâmplă în jurul tău?

 

În tinereți credeam că chestia aia cu 5 times why (sau câți times erau că nu mai țin minte) e pentru idioți, că nu se poate să nu-ți dai seama din cel mult trei întrebări. Dar la FF și 100 times why e prea puțin. Poate 100 times why în timp ce noi, minunații angajați, suntem dați cu capul de pereți și primim picioare în rinichi și ficați ar avea șanse să funcționeze și să ajungem în cele din urmă la un amărât de root cause.

 

Acum mi-e un pic rușine că n-am fost deloc creativă cu înjurăturile, așa că mă opresc aici. Că la ora asta nu-mi vin înjurături creative. 

 

Da’ oricum: băga-mi-aș piciorul în capul tău de manager idiot!

Acest articol a fost publicat în Plictiseli plictisitoare. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Bip. Bip. Bip. F*******M*******P********. Scrisoare deschisă managerului meu

  1. blo zice:

    honey, tu chiar ar trebui sa stai un pic, sa respiri adanc, sa te calmezi si sa pui mana pe hartie si pix. dupa ce ai facut toate astea, stai si gandeste-te bine la toate actiunile vatamatoare posibile, la care ar putea fi supus managerul susnumit plus familia lui extinsa.
    pune totul pe hartie. memoreaza.
    data viitoare cand ai sa te enervezi, ai sa vezi ca formula o sa iasa cap-coada fara punct si fara virgula, plus cateva inflorituri stilistice 😛

  2. doarleguma zice:

    O să încerc întâi fără voodoo și biserică. Doar positive thinking. 😀

  3. scaietina zice:

    Waw! Mi-a fost si teama sa respir pana la sfarsit! Excelent!

    • doarleguma zice:

      Eh, managerul meu e în Franța, așa că slabe șanse să fac pușcărie că l-am omorât. Deși vine cică peste vreo două săptămâni în vizită… 😀

Lasă un răspuns

