Tot Mașa și Mișa + Vrăjitoare versus vrăjitori

Vai, ce încântată sunt! Am văzut trei căutări despre Mașa și Mișa în ultimele zile! Ceea ce, sper eu, înseamnă că vestea despre minunăția acestui desen se întinde. Zic eu, toți oamenii ar trebui să știe cât de minunați sunt Mașa și Mișa.

Și pun clipul meu preferat, că in postul cu Mașa și ursul am pus numai link și nu cred că s-a uitat cineva. Și-ar fi păcat să nu vadă lumea așa desene minunate (știu că există sinonime pentru minunat, dar nu mi se pare că e cazul să fie folosite. Mașa și ursul e un desen minunat și nu-mi pasă de câte ori spun asta).

Vrajitoare versus vrăjitori în viziunea lui Terry Pratchett, bineînțeles, ce altceva?! Acum citesc The light fantastic (da, nu le citesc în ordine) și, meh, nu prea se compară cu cărțile cu vrăjitoare. Păi dacă pui toți vrăjitorii la un loc nu se ridică nici la degetul mic al lui Nanny Ogg sau Granny Weatherwax. Până și Tiffany i-ar bate cu o mână legată la spate, chiar din prima carte, nu mai zic după ce învață cum să fie vrăjitoare. Nici n-are rost să dezvolt subiectul, se vede cu ochiul liber.

Și de ce plusul? Păi clar, dacă era Mașa și ursul cu un băiețel în loc de Mașa, ce fel de desene ar fi fost?! Niște plictiseli iritante!

Nu că vreau să discriminez sexual, dar fetițele sunt mult mai meseriașe decât băiețeii. Terry Pratchett zice că așa rămâne treaba și după ce cresc, dar mie nu mi se pare în mod necesar (decât în cărțile lui, bineînțeles. Și poate și-n alte cărți, dar nu-mi vin comparații literare în minte acum). Doar că fiecare dezvoltă un alt tip de prostie.

Acestea fiind spuse, vă rog să țineți toți copiii departe de mine, indiferent de sex, rasă sau religie. Îmi displac toți la fel de mult, nu discriminez.

Și revenind la Mașa și ursul, că nu i-am mai pomenit demult, ați observat cum episodul cu tigrul reia primul episod cu Mașa și ursul (adică așa cred eu – că e primul episod – că nu-nțeleg nimic ce se vorbește pe acolo)? Foarte drăguț.

Video | Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

