Aoleu!

Yahoo zice că cercetătorii americani zic că zahărul tâmpește. În timp ce citeam articolul acesta mâncam (haha, nu, nu cioco, nici înghe de cioco) niște fructe uscate înecate în zahăr – cum altfel?! Le-am băgat rapid în sertar pe principiul „ochii care nu se văd se uită” (băi frate, deci tastatura asta semiromânească semiamericană mă disperă. A trebuit să schimb pe engleză ca să pun ghilimele, în schimb pe varianta semiromânească semiamericană am găsit și citez fără ghilimele că mi-e lene ß, ł și alte chestii. Serios, găsesc scharfes s și semnul ăla care nici nu stiu ce e, dar nu ghilimele? Zău așa, tastatura asta-i analfabetă) – și acum să-mi amintesc unde eram; da, deci – dar totuși încă nu m-am tâmpit de tot că n-am uitat și am tot deschis sertarul din minut în minut să mai iau niște fructe uscate înecate în zahăr. Of, poate totuși tâmpesc, doar că primele semne sunt legate de ghilimele, nu de sertare.

 

De asemenea, există un film care se numește The Return of the Racing Pig, lucru care mi se pare superamuzant (efectul zahărului, probabil). Nu știu dacă-i desen animat, dar sper că nu.

 

Hm, nu mai găsesc articolul pe yahoo să pun link spre veșnică pomenire. Oare mafia zahărului a acționat deja? Noroc că l-am citit de dimineață și acum o să mănânc zahăr în deplină cunoștință de cauză.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Aoleu!

  1. doarleguma zice:

    L-am găsit! Eșecul de mai înainte e tot efectul tâmpeniei induse de zahăr, probabil.

    http://uk.news.yahoo.com/sugar-dumb-us-scientists-warn-180918749.html

Lasă un răspuns

