Ce mă enervează oamenii!

  1. Naivul hiperactiv căruia i se pare că, dacă anul trecut am avut probleme cu implementarea produselor noi, acum trebuie să ceară o ședință special pentru clientul lui ca să monitorizeze implementarea, Doamne dragă. Precis de asta o să meargă totul ca pe roate anul acesta și nu vom mai avea nici una din problemele pe care le-am avut până acum în fiecare an. Cu așa inițiative inteligente îi prevăd un viitor strălucit (nu, serios, ăsta e nivelul de competență din frumoasa firmă).
  2. Managerul cu mințile plecate care a fost de acord cu ședința de mai sus. Mai bine și-ar petrece timpul având o ședință cu managerul de engineering să afle și el cum stăm cu produsele noi decât într-o ședință nefolositoare în care să-i spună tristului de mai sus că, din câte știm noi, nu-i nici o problemă cu implementarea. Las’ că aflăm noi toate problemele când trebuie să construim produsele noi.
  3. Ar fi drăguț ca fiecare reprezentant de client să ceară câte o ședință numai pentru el să verifice cum stăm cu implementarea. Mie așa mi s-ar părea normal. De ce să trimitem un mail cu statusul când putem sta toată ziua în ședințe?!

Ceea ce e supernesimțit din partea oamenilor ăstora e că vor să aibă ședința asta după 4 jumate dupămasa. Și încă miercurea! Păi ei nu știu că-s grasă și miercurea trebuie să mă duc la sport?! Ce, vor să mor de obezitate?!

Altfel ar fi doar încă o ședință total imbecilă la care n-aș fi atentă. Cum sunt toate celelalte.

Eu nu o să am un viitor strălucit în această minunată firmă fiindcă sunt negativistă și jemonfișistă (cred că așa se scrie). Dar e ok, că oricum o să mor de obezitate.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

