Plouă

Plouă, plouă, plouă, plouă, plouă.

 

Oare dacă ploaia ar fi un animal, ce animal ar fi? Ploaia asta, că sunt mai multe feluri de ploaie.

 

Oare dacă eu aş fi un animal, ce fel de animal aş fi? Nu măgăruşul din Winnie the Pooh (varianta rusească, clar), nici Marvin. Aştia-s oameni, nu animale.

 

Plouă. Nu zic că de asta n-am umblat eu prin oraş, că am umblat, şi mi-am luat şi o droaie de cărţi, bineînţeles, dar oricum, plouă. Cărţile astea nu se pun, că le-am luat de la anticariat şi-n română şi-s cărţi bune, nu prostii de râs (bine, sper că nu-s nişte tristeţi stupide dacă tot le-am luat). Şi literatură germană, ceea ce oricum nu puteam cumpăra prin străinătăţuri in engleză că ce rost are să cumperi cărţi nici în limba ta, nici în limba lor?!

 

Şi balerini roşii, roşii de tot. Şi frumoşi frumoşi de tot. Din piele întoarsă – sper să nu-i distrug din prima. Nu de purtat când plouă.

 

Plouă.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

