Mărul ca legumă

Am avut o revelație săptămâna asta: mărul e o leguma. Poate nu în buletin, dar e la fel de plictisitor și deprimant (și probabil și sănătos) ca o legumă (bine, nu ca roșiile că alea nu-s deprimante – deși și ele ar fi deprimante mâncate goale. Și am citit sau auzit odata în tinereți că roșiile ar fi de fapt fructe – dar mi-e lene să gugălesc).

 

Ceea ce nu înseamnă că nu mănânc mere. Doar că după ce le mănânc simt că mi-am făcut datoria față de organismul meu (de parcă aș fi mâncat morcovi sau pătrunjei (oare ăsta-i pluralul?), de păstârnac nici nu mai zic. Oricum nu pot ajunge mai aproapede atât de mâncat morcovi) și că sunt foarte matură și înțeleaptă și plină de sacrificiu față de sine (oare asta cum vine?).

 

Săptămâna asta am mâncat cinci mere. Pe ultimele trei le-am mâncat ieri dupămasă în disperare de cauză – ca să nu le las la lucru peste weekend că poate se stricau. Săracele, le aveam de luni, dar mi-era groază să le mănânc.

 

Și, cine s-ar fi gândit, am picat și pe subiectul blogului. Adică pe numele lui, că, deși nu se stie ce subiect va avea (dacă va avea unul), sigur nu va fi despre fructe și legume. Sau despre fructe ca legume. Sau cine știe?! Never say never.

 

Și cică legumele sunt mai sănătoase decât fructele. Oare cât de mult mai sănătoasă aș fi dacă aș putea mânca morcovi?! Dar păstârnac?

Acest articol a fost publicat în Mărul ca legumă și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Mărul ca legumă

  1. vio zice:

    da’ care-i baiu’ cu morcovii? te temi că-ţi cresc urechile? (haha, ce glumă bună, haha!)

    orce, da’ te rog eu să nu mănînci beibi carots că am auzit că-s modificiţ genetiiiic!!!

    adevăru’ că te-nţeleg, am şi eu o atracţie faţă de mere mai ceva a lu’ a lu’ Newton faţă de pămînt (alei, alei, sap adînc pentru informaţiile ăstea).

    te anunţ că mănînc, de aia mă dau pe net. s-ar putea după aia să mă culc. 😀

Lasă un răspuns

