Și-nc-o dată

Fără număr, fără număr. Iar m-am scăpat la cărți. De data asta am fost mai modestă – numai 40 de euri, dar cărți noi, deci mai puține, că mai scumpe. Și nici măcar cărți exagerat de bune – iar Terry Pratchett (trebuie să mai citesc din el; or să înceapă să mă enerveze clișeele și n-o să-mi mai cumpăr. Sau, cine știe, poate n-are clișee – sau îmi pierd eu mințile și nu le mai văd – și-o să-mi cumpăr toate cărțile și după aia o să intru în sevraj). Și autobiografia Agathei Christie. Și o carte de călătorie pe Dunăre (curiozitate stupidă – oare ce zice străinul ăla irelevant despre România?!). Ăsta se întâmplă să fie englez, dar am aflat cu ocazia cărții despre Germania că și englezii pot fi stupizi și enervanți (ăștia de scriu cărți; că așa în general știu foarte bine că pot fi stupizi și enervanți. Dar măcar n-au accent franțuzesc sau american).

 

Ce-mi plac parantezele! văd că.

 

Mda, și-n librărie, la secțiunea easy reads era Wuthering Heights. Bilingvă așa că poate era ceva versiune prescurtată și simplificată – n-am avut curiozitatea să mă uit – dar oricum nu văd cum poate La răscruce de vânturi să se încadreze la easy reads. Cică autobiografia Aghatei e easy read. Super, o să devin o legumă și mai conformă.

 

Azi, în timpul uneia dintre ședințe, am cugetat pentru prima oară mai îndeaproape la chestiunea cheliei și a acoperirii ei cu șuvițe (nu pentru mine, Doamne ferește și apără!). Dar zău așa, nu le e scârbă când se spală pe cap și au șuvițele alea lungi care sunt din alt film?! Când ești un francez de vârstă și înălțime mijlocie care n-a fost niciodată fantastic de atrăgător ce ai de pierdut oricum dacă-ți asumi chelia?! Oricum, scârboase gânduri; cred că mai bine eram atentă la ședință. Nu că a fost ceva interesant sau util în ea, dar măcar nu era scârbos (bine, în afară de accentul franțuzesc).

 

Sper c-am închis toate parantezele și liniuțele. Că și alea-mi plac.

 

Și, de asemenea, cele 40 de euri date pe cărți nu m-au scutit de cioco și Haribo. Deci tot degeaba. O să fiu nu numai obeză și depresivă, dar și falită – deci și mai depresivă! Ca o roșie turcească. Sau parcă roșia e fruct am învățat noi în tinereți. Ca un ardei olandez. Așa-i bine? Din punct de vedere fructistic legumistic zic, că așa, în general, sigur nu-i bine.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

33 de răspunsuri la Și-nc-o dată

  1. doarleguma zice:

    Și poartă și șosete albe! Păi ce fel de francez e ăsta? Și nu merge să dăm vina pe nevastă-sa; de la o anumită vârstă ar trebui să ne știm îmbrăca și singuri.

  2. vio zice:

    fuarte tare:
    „Când ești un francez de vârstă și înălțime mijlocie care n-a fost niciodată fantastic de atrăgător ce ai de pierdut oricum dacă-ți asumi chelia?!”
    evrisinc fuarte tare, da’ asta m-a leşinat! 🙂

    • doarleguma zice:

      E relativ. Poate n-ar trebui să fiu aşa bicii şi să mă ocup mai mult de parul din ochiul meu. Că doar şi eu mă uitam azi în oglindă şi mă gândeam că nu mai bine cu părul scurt decât cu o mătură pe cap?! Şi totuşi l-am lăsat să crească.

  3. vio zice:

    uelcăm tu mătura club! (crecă-s mai puţin jovenă ca tine, de aia te uelcălmănesc eu:D)

    • doarleguma zice:

      Din ce-am văzut la tine pe blog mătura ta e mult mai puţin rufoasă. Plus c-o poţi ruga pe EMMM să-ţi lingă freza. 😀

      • vio zice:

        eschiuzmii, po săţ faci breton? căci eu nu căci îm stă ca lu Tina Tarnă, decît (!) căci cu cîrlionţii linşi că-i fac cu placa :-s
        EMMM alei ce-am văzut la ea în gură azi iu dont uana nou, ză horor!
        ai fil veriiii vinovată. :-s da meibii aim not. puate dacă nu eram noi, nu avea bani să se ducă la dentist… deşi mama ei e teoretic veterinăreasă, da’ a părăsit-o deci pe mumă-sa. ce plot de telenovelă!!!

        PS ai avut plăcerea să vizionezi această poză din acest post de bloc?

        http://uvedenrode.blogspot.de/2006/11/mentori-ha.html

        aud.

        • doarleguma zice:

          Acum a controlat-o veterinarul de de toate? Să nu mai aibă şi alte baiuri.

          Hihi, uitasem câtă franceză ai făcut la viaţa ta.

          Ţi-o stat bine. Ca la o Sinead Ocanăr (scuze, nu prea ştiu cum se pronunţă) mai tinerică.

  4. vio zice:

    o să-i facă şi nişte analize de sînge, să vadă de infecţie şi coraszon şi rinichi. :-s

    am făcut, da’ ce folos? 🙂
    mersii 😀
    zbye 😀

    PS gata răceala?

    • doarleguma zice:

      Cum ce folos? Dacă are şi alte baiuri trebuie rezolvate. Alţi bani, altă distracţie.

      Răceala a făcut azi ca toate visele. Mâine lucrez de-acasă, doară se mai alină.

  5. vio zice:

    aia cu ce folosu’ se referea la franceza de la viaţa mea 🙂

    vrem să rezolvăm tot, sîntem muşcaţi rău la remuşcare amîndoi. bine, i-am zis că nu vreau să văd factura, pronosticul meu e 3-4 sute. EUR, logic.
    da’ dat fiind că e de aprox 22 luni la noi, punem şi noi 100 de euro pe semestru şi nu e chiar aşa de mult. mă rog, poate va fi mai mult, poate mai puţin.
    o să-i pună şi-o zgărdiţă de purici, o deparazitează, îi rezolvă dinţii, nu ştiu ce-i mai fac, îi taie unghiile :), îi curăţă urechile, mi-e că n-o s-o mai recunosc după aia. 🙂 sau ea o să zică ha ai văzut ce chipeşă sînt? mă duc să-mi caut altă familie mai culă acum, care să aibă mere ca legume (informatice!).

    am emosii căci o să fie cu anestezie totală, da’ a mai avut ea din astea înaintea erei noastre.

    • doarleguma zice:

      Hai că acum ţi-e mai uşor la facultă cu franceza, deci nu-i chiar în zadar.

      Merită EMMM o sută de euri pe semestru. Şi după asta o să fie sănătoasă şi n-o să-i mai trebuiască doctor. 🙂

      Nu cred că pisicilor le plac legumele, nici dacă-s mere. Pe mine cu siguranţă nu mă prea suportă, dar eu le iubesc! Ca şi pe câini, de altfel (cu ei e reciprocă).

      • vio zice:

        nemetaforic, pisica mamei mănîncă fasole şi cartofi de plăcere. bine, probabil nu-s pe locurile 1 şi 2 în preferinţele ei culinare, dar ţi se bagă în strachina de ciorbă dacă e cazul. 🙂 oricum aia aproape ţi se bagă în gură! ( 😀 să vedem ce-or să-ţi zicăcăutările în gugle despre propo de mai sus :D)

        mîine chiar mă duc la examen la franceză fără să fi deschis vreun curs… adică, poate, între 12 şi 14, la prînz, dar vreau să şi mănînc şi să schimb impresii despre ebraicăcucolegii 😀

        EMMM merită totul!!!

        fugi la nani! 😀

        PS trebuie să fie pe lumea asta şi o pisicăcare să te iubească, n-are cum alfel! 😀 (nu m-am străduit cucacofoniile, aşa-mi vin ele, natural 😀 şi mor după „el ca şi alegător” şi „el ca şi preşedinte”!)

        • doarleguma zice:

          Ești așa de subtilă încât nici nu știu care-i apropoul să-l gugălesc. Sau poate e din cauză că mi s-a lichefiat creierul de la răceală.

          Eu cred că se poate să nu fie nici o pisică care (vezi, și eu) să mă iubească, de ce să nu se poată?

          Și eu am avut o pisică căreia (din nou) îi plăceau roșiile. Bine, cu măsură, dar dacă-i lăsam o roșie tăiată pe masă o ronțăia cu pasiune.

      • povestivieneze zice:

        motanu meu loves dovleac ueber alles, si masline si sfecla rosie. carne??? bleah, cih, puke. legume rulz! a mancat si grapefruit chiar – si nu glumesc!

  6. vio zice:

    pardong, eu cu gîndu’ la pisică! sănătate maximă! la noi cică e ditamai epidemia de gripă, la noi în land încă nu, da’ pe la vecini. P. azi a stat şi el acasă şi e-n pat de pe la 19. pînă şi Căselu’ e mai activ ca el.

    nici eu nu mai cred că învăţ! :O

    PS la televizeor au zis că să te duci la docteor în primele 48 de ore de la instalarea stării de nujcare. (primele simptome, care cică te cam dărîmă, febră mare, relativ bruscă etc.)

  7. vio zice:

    am pus pe bloc orele 😀

    deci eşti cu moda de la Paris tu 😀

  8. vio zice:

    să fie. ai nu fi modestă! Franţa e Franţa, nou meră (!) uat! sper să nu colecţionez ceva, căci vineri … vio + bagaj (ez in valiză) -> tren -> Paris :> !!!

Lasă un răspuns

